کتابچه سوالات استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل سال 98

سوالات استخدامی دروس عمومی

مجموعه سوالات استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل می باشد که فایل 99 سایت مرجع سوالات استخدامی آن را خدمت شما داوطلبان ارائه کرده که می تواند کامل ترین منبع مطالعاتی برای شما عزیزان جهت شرکت در آزمون استخدامی شرکت پارس فنل باشد.

این آزمون حتما با شرکت کنندگان بسیار زیادی روبروست سامانه استخدامی فایل 99 مرجع دانلود سوالات استخدامی برای موفقیت شما به صورت اختصاصی بر روی این مجموعه کار کرده است مجموعه ای که حاوی تمام مواد امتحانی عمومی می باشد و آنرا در دسترس شما قرار داده است تا با این نمونه سوالات توان علمی و دانش خود را بهبود داده و به استخدام شرکت پارس فنل رسیده باشید.

چرا دروس عمومی بسیار ارزشمند است؟

آیا می دانستید اکثر داوطلبان دروس عمومی را درصد پایینی می زنند؟

دروس عمومی دروسی است که با کمی پیگیری و گذاشتن انرژی بسیار پایین تر نسبت به سایر دروس تخصصی می توانید درصد بالایی زده و کمبود درصد دروس تخصصی دیگر را جبران نمایید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

محتویات بسته شامل 430 نمونه سوال از دروس عمومی می باشد.که در اختیار کاربران قرار داده شده است و برای آمادگی در آزمون استخدامی شرکت پارس فنل(سهامی خاص) بسیار مفید است.

مواد آزمون:

زبان و ادبیات فارسی – هوش و استعداد – مبانی کامپیوتر – زبان انگلیسی

 

سوالات استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل

  • 150 سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی با پاسخنامه ( طبق سرفصل جدید )
  • 125 سوال استخدامی هوش و استعداد با پاسخنامه ( طبق سرفصل جدید )
  • 33 سوال استخدامی مبانی کامپیوتر با پاسخنامه ( طبق سرفصل جدید )
  • 122 سوال استخدامی زبان انگلیسی با پاسخنامه ( طبق سرفصل جدید )

 

کتابچه سوالات استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل را از بزرگترین و معتبرترین سایت دانلود سوالات و جزوات استخدامی کشور ( فایل99 ) دریافت نمایید.

اطمینان داشته باشید که بهترین و کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل را برای شما داوطلبان محترم تهیه کرده ایم که دریافت آنرا به داوطلبانی که می خواهند برای این آزمون یک منابع خوب را در دست داشته باشند توصیه می کنیم چراکه این مجموعه دارنده تمام مواد امتحانی می باشد که مورد نیاز داوطلبان است و مطالعه آنها قطعا آمادگی شما را برای آزمون استخدامی دروس عمومی شرکت پارس فنل نسبت به دیگر داوطلبان چندین برابر می کند.

 

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • فایل دانلود شده بصورت zip بایستی با نرم افزار winzip از حالت فشرده خارج کنید
  • امکان پرداخت آنلاین با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است.
  • در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۰۳۷۱۹۷۷۸۸ پیام خود را ارسال نمائید تا پشتیبان استخدام 20 در اسرع وقت پاسخگوی شما باشد.